diplomski rad
Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk

Željka Anđal (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Anđal, . (2015). Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715

Anđal, Željka. "Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715

Anđal, Željka. "Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715

Anđal, . (2015). 'Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715

Anđal . Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 16.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715

. Anđal, "Upravljanje elementima marketinškog miksa na primjeru turističke destinacije Daruvar-Papuk", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:021715