Lekić, S. (2015). Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:638039
Lekić, Sonja. "Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:638039
Lekić, Sonja. "Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:638039
Lekić, S. (2015). 'Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:638039
Lekić S. Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:638039
S. Lekić, "Strateška analiza poslovnog modela temeljenog na mrežnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:638039