diplomski rad
Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji

Anamarija Orešković (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Orešković, A. (2016). Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135

Orešković, Anamarija. "Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135

Orešković, Anamarija. "Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135

Orešković, A. (2016). 'Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135

Orešković A. Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135

A. Orešković, "Motivi za angažiranost potrošača u razvoju novog proizvoda u optičkoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:605135