Bitanga, I. (2015). Strategija učenja iz neuspjeha u industriji distribucije i proizvodnje filmskog i televizijskog sadržaja Sjedinjenih Američkih Država (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244779
Bitanga, Iva. "Strategija učenja iz neuspjeha u industriji distribucije i proizvodnje filmskog i televizijskog sadržaja Sjedinjenih Američkih Država." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244779
Bitanga, Iva. "Strategija učenja iz neuspjeha u industriji distribucije i proizvodnje filmskog i televizijskog sadržaja Sjedinjenih Američkih Država." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244779
Bitanga, I. (2015). 'Strategija učenja iz neuspjeha u industriji distribucije i proizvodnje filmskog i televizijskog sadržaja Sjedinjenih Američkih Država', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244779
Bitanga I. Strategija učenja iz neuspjeha u industriji distribucije i proizvodnje filmskog i televizijskog sadržaja Sjedinjenih Američkih Država [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244779
I. Bitanga, "Strategija učenja iz neuspjeha u industriji distribucije i proizvodnje filmskog i televizijskog sadržaja Sjedinjenih Američkih Država", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:244779