prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača

Kapular, Marija (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kapular, M. (2015). Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669

Kapular, Marija. "Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669

Kapular, Marija. "Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669

Kapular, M. (2015). 'Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669

Kapular M. Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 09.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669

M. Kapular, "Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.