diplomski rad
Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana

Ivana Beg (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Beg, I. (2015). Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg, Ivana. "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg, Ivana. "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg, I. (2015). 'Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg I. Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 24.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

I. Beg, "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934