prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d.
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d.

Kolar, Una
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kolar, U. (2015). Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d. (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202018

Kolar, Una. "Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202018

Kolar, Una. "Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202018

Kolar, U. (2015). 'Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d.', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202018

Kolar U. Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d. [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202018

U. Kolar, "Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d.", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202018

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.