Sabljak, D. (2016). Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478
Sabljak, Domagoj. "Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478
Sabljak, Domagoj. "Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478
Sabljak, D. (2016). 'Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478
Sabljak D. Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478
D. Sabljak, "Utjecaj promjene odnosa potrošača prema riziku na tržište rabljenih automobila", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:472478