diplomski rad
Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača

Ivana Palić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Palić, I. (2016). Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615

Palić, Ivana. "Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615

Palić, Ivana. "Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615

Palić, I. (2016). 'Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615

Palić I. Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 18.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615

I. Palić, "Imidž prodavaonice kao sastavnica izgradnje brenda maloprodavača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:203615