Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Josić, B. (2016). RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344286
Josić, Božica. "RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344286
Josić, Božica. "RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344286
Josić, B. (2016). 'RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344286
Josić B. RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344286
B. Josić, "RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344286