završni rad
RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU

Božica Josić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Josić, B. (2016). RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344286

Josić, Božica. "RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344286

Josić, Božica. "RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344286

Josić, B. (2016). 'RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344286

Josić B. RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 22.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344286

B. Josić, "RAZVOJ MARKE SMJEŠTAJNOG KAPACITETA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344286