diplomski rad
Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda

Anita Ćurić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Ćurić, A. (2016). Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439

Ćurić, Anita. "Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439

Ćurić, Anita. "Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439

Ćurić, A. (2016). 'Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439

Ćurić A. Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 20.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439

A. Ćurić, "Percipirane koristi privatnih i proizvođačkih maraka u kategoriji kozmetičkog proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:982439