Markovinović, D. (2016). KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423
Markovinović, Dunja. "KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423
Markovinović, Dunja. "KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423
Markovinović, D. (2016). 'KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423
Markovinović D. KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423
D. Markovinović, "KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423