prikaz prve stranice dokumenta KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA

Markovinović, Dunja
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Markovinović, D. (2016). KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423

Markovinović, Dunja. "KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423

Markovinović, Dunja. "KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423

Markovinović, D. (2016). 'KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423

Markovinović D. KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 14.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423

D. Markovinović, "KVALITETA USLUGA I ODNOS SA POTROŠAĆIMA KAO GLAVNI IZVOR POBOLJŠANJA USLUGA", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:766423

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.