Rad nije dostupan
diplomski rad
Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača

Mateja Valjak (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Valjak, M. (2019). Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189

Valjak, Mateja. "Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189

Valjak, Mateja. "Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189

Valjak, M. (2019). 'Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189

Valjak M. Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 12.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189

M. Valjak, "Utjecaj društveno odgovornih aktivnosti poduzeća na odlučivanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:248189