Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Pavić, M. (2019). Promocija Svjetskog nogometnog prvenstva na primjeru Rusije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941584
Pavić, Matea. "Promocija Svjetskog nogometnog prvenstva na primjeru Rusije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941584
Pavić, Matea. "Promocija Svjetskog nogometnog prvenstva na primjeru Rusije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941584
Pavić, M. (2019). 'Promocija Svjetskog nogometnog prvenstva na primjeru Rusije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941584
Pavić M. Promocija Svjetskog nogometnog prvenstva na primjeru Rusije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941584
M. Pavić, "Promocija Svjetskog nogometnog prvenstva na primjeru Rusije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941584