završni specijalistički
Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije

Cvitanović, Petra Leonora
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Cvitanović, P. L. (2019). Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509

Cvitanović, Petra Leonora. "Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509

Cvitanović, Petra Leonora. "Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509

Cvitanović, P. L. (2019). 'Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509

Cvitanović PL. Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509

P. L. Cvitanović, "Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:612509

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.