završni rad
PROMOTIVNE AKTIVNOSTI U MARKETINGU MODE

Aida Spahić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Spahić, A. (2015). PROMOTIVNE AKTIVNOSTI U MARKETINGU MODE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863644

Spahić, Aida. "PROMOTIVNE AKTIVNOSTI U MARKETINGU MODE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863644

Spahić, Aida. "PROMOTIVNE AKTIVNOSTI U MARKETINGU MODE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863644

Spahić, A. (2015). 'PROMOTIVNE AKTIVNOSTI U MARKETINGU MODE', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863644

Spahić A. PROMOTIVNE AKTIVNOSTI U MARKETINGU MODE [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 24.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863644

A. Spahić, "PROMOTIVNE AKTIVNOSTI U MARKETINGU MODE", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863644