Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Hotko, T. (2019). PROMOCIJA DESTINACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU BALIJA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:933313
Hotko, Tea. "PROMOCIJA DESTINACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU BALIJA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:933313
Hotko, Tea. "PROMOCIJA DESTINACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU BALIJA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:933313
Hotko, T. (2019). 'PROMOCIJA DESTINACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU BALIJA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:933313
Hotko T. PROMOCIJA DESTINACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU BALIJA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 26.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:933313
T. Hotko, "PROMOCIJA DESTINACIJE NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PRIMJERU BALIJA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:933313