Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za međunarodnu ekonomiju
Citirajte ovaj rad
Kolundžić, E. (2019). Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876374
Kolundžić, Emil. "Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876374
Kolundžić, Emil. "Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876374
Kolundžić, E. (2019). 'Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876374
Kolundžić E. Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 14.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876374
E. Kolundžić, "Franšiza kao strategija izlaska na strana tržišta", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876374