Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad
Oštrić, M. (2015). UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA STRATEGIJU PODUZEĆA U POSTIZANJU KONKURENTSKE PREDNOSTI (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665101
Oštrić, Martina. "UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA STRATEGIJU PODUZEĆA U POSTIZANJU KONKURENTSKE PREDNOSTI." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665101
Oštrić, Martina. "UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA STRATEGIJU PODUZEĆA U POSTIZANJU KONKURENTSKE PREDNOSTI." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665101
Oštrić, M. (2015). 'UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA STRATEGIJU PODUZEĆA U POSTIZANJU KONKURENTSKE PREDNOSTI', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665101
Oštrić M. UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA STRATEGIJU PODUZEĆA U POSTIZANJU KONKURENTSKE PREDNOSTI [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665101
M. Oštrić, "UTJECAJ ORGANIZACIJSKE KULTURE NA STRATEGIJU PODUZEĆA U POSTIZANJU KONKURENTSKE PREDNOSTI", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:665101