Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Hranilović, R. (2019). Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145
Hranilović, Robertina. "Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145
Hranilović, Robertina. "Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145
Hranilović, R. (2019). 'Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145
Hranilović R. Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 13.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145
R. Hranilović, "Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145