Obadić, P. (2019). Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053
Obadić, Petar. "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053
Obadić, Petar. "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053
Obadić, P. (2019). 'Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053
Obadić P. Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 30.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053
P. Obadić, "Uloga organizacijskog rješenja pri uvođenju novih proizvoda na tržište", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:267053