Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Sraka, H. (2019). Ključni aspekti lojalnosti u ugostiteljstvu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370827
Sraka, Helena. "Ključni aspekti lojalnosti u ugostiteljstvu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370827
Sraka, Helena. "Ključni aspekti lojalnosti u ugostiteljstvu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370827
Sraka, H. (2019). 'Ključni aspekti lojalnosti u ugostiteljstvu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370827
Sraka H. Ključni aspekti lojalnosti u ugostiteljstvu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370827
H. Sraka, "Ključni aspekti lojalnosti u ugostiteljstvu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370827