diplomski rad
Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane

Sonja Žepina (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad

Žepina, S. (2019). Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:398438

Žepina, Sonja. "Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:398438

Žepina, Sonja. "Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:398438

Žepina, S. (2019). 'Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:398438

Žepina S. Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 13.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:398438

S. Žepina, "Utjecaj kategorizacije proizvoda na kupce dječje hrane", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:398438

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.