Rad dostupan nakon 2020-10-01
završni specijalistički
SPECIFIČNOST PRIMJENE PROJEKTNOG MENADŽMENTA U KOMUNIKACIJSKIM AGENCIJAMA DIGITALNOG DOBA

Petra Perkov (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad

Perkov, P. (2019). SPECIFIČNOST PRIMJENE PROJEKTNOG MENADŽMENTA U KOMUNIKACIJSKIM AGENCIJAMA DIGITALNOG DOBA (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:678198

Perkov, Petra. "SPECIFIČNOST PRIMJENE PROJEKTNOG MENADŽMENTA U KOMUNIKACIJSKIM AGENCIJAMA DIGITALNOG DOBA." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:678198

Perkov, Petra. "SPECIFIČNOST PRIMJENE PROJEKTNOG MENADŽMENTA U KOMUNIKACIJSKIM AGENCIJAMA DIGITALNOG DOBA." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:678198

Perkov, P. (2019). 'SPECIFIČNOST PRIMJENE PROJEKTNOG MENADŽMENTA U KOMUNIKACIJSKIM AGENCIJAMA DIGITALNOG DOBA', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:678198

Perkov P. SPECIFIČNOST PRIMJENE PROJEKTNOG MENADŽMENTA U KOMUNIKACIJSKIM AGENCIJAMA DIGITALNOG DOBA [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 12.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:678198

P. Perkov, "SPECIFIČNOST PRIMJENE PROJEKTNOG MENADŽMENTA U KOMUNIKACIJSKIM AGENCIJAMA DIGITALNOG DOBA", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:678198