Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Žaja, I. (2015). Uvođenje novog proizvoda na tržište na primjeru kantarionovog ulja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:308517
Žaja, Ivana. "Uvođenje novog proizvoda na tržište na primjeru kantarionovog ulja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:308517
Žaja, Ivana. "Uvođenje novog proizvoda na tržište na primjeru kantarionovog ulja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:308517
Žaja, I. (2015). 'Uvođenje novog proizvoda na tržište na primjeru kantarionovog ulja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:308517
Žaja I. Uvođenje novog proizvoda na tržište na primjeru kantarionovog ulja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 28.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:308517
I. Žaja, "Uvođenje novog proizvoda na tržište na primjeru kantarionovog ulja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:308517