Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Jantolić, K. (2019). Marketing digitalnih platformi za najam turističkog smješatja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:155158
Jantolić, Karla. "Marketing digitalnih platformi za najam turističkog smješatja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:155158
Jantolić, Karla. "Marketing digitalnih platformi za najam turističkog smješatja." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:155158
Jantolić, K. (2019). 'Marketing digitalnih platformi za najam turističkog smješatja', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:155158
Jantolić K. Marketing digitalnih platformi za najam turističkog smješatja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:155158
K. Jantolić, "Marketing digitalnih platformi za najam turističkog smješatja", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:155158