Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Majcenović, M. (2019). Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:630616
Majcenović, Marijan. "Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:630616
Majcenović, Marijan. "Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:630616
Majcenović, M. (2019). 'Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:630616
Majcenović M. Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:630616
M. Majcenović, "Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:630616