diplomski rad
Implikacije umjetne inteligencije u marketingu

Banjac, Ilijana
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Banjac, I. (2020). Implikacije umjetne inteligencije u marketingu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:289482

Banjac, Ilijana. "Implikacije umjetne inteligencije u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:289482

Banjac, Ilijana. "Implikacije umjetne inteligencije u marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:289482

Banjac, I. (2020). 'Implikacije umjetne inteligencije u marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:289482

Banjac I. Implikacije umjetne inteligencije u marketingu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 11.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:289482

I. Banjac, "Implikacije umjetne inteligencije u marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:289482

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.