Tešanović, I. (2020). Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185
Tešanović, Iva. "Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185
Tešanović, Iva. "Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185
Tešanović, I. (2020). 'Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 31.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185
Tešanović I. Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 31.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185
I. Tešanović, "Mogućnosti i značenje inbound marketinga u stjecanju i zadržavanju kupaca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:312185