Miholić, H. (2020). Uloga gerilskog marketinga u promociji turističke destinacije: analiza slučaja Velike Britanije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:421596
Miholić, Hrvoje. "Uloga gerilskog marketinga u promociji turističke destinacije: analiza slučaja Velike Britanije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:421596
Miholić, Hrvoje. "Uloga gerilskog marketinga u promociji turističke destinacije: analiza slučaja Velike Britanije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:421596
Miholić, H. (2020). 'Uloga gerilskog marketinga u promociji turističke destinacije: analiza slučaja Velike Britanije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:421596
Miholić H. Uloga gerilskog marketinga u promociji turističke destinacije: analiza slučaja Velike Britanije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:421596
H. Miholić, "Uloga gerilskog marketinga u promociji turističke destinacije: analiza slučaja Velike Britanije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:421596