prikaz prve stranice dokumenta Digitalne tehnologije u upravljanju korisničkim iskustvom u maloprodaji
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Digitalne tehnologije u upravljanju korisničkim iskustvom u maloprodaji

Vlainić, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Vlainić, L. (2020). Digitalne tehnologije u upravljanju korisničkim iskustvom u maloprodaji (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590152

Vlainić, Lucija. "Digitalne tehnologije u upravljanju korisničkim iskustvom u maloprodaji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590152

Vlainić, Lucija. "Digitalne tehnologije u upravljanju korisničkim iskustvom u maloprodaji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590152

Vlainić, L. (2020). 'Digitalne tehnologije u upravljanju korisničkim iskustvom u maloprodaji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590152

Vlainić L. Digitalne tehnologije u upravljanju korisničkim iskustvom u maloprodaji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 22.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590152

L. Vlainić, "Digitalne tehnologije u upravljanju korisničkim iskustvom u maloprodaji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:590152

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.