Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Aji, C. (2020). Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536296
Aji, Carmen. "Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536296
Aji, Carmen. "Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536296
Aji, C. (2020). 'Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536296
Aji C. Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 12.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536296
C. Aji, "Utjecaj društvenih mreža na odabir markentiške strategije za malo i srednje poduzetništvo", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:536296