Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Vlašić, M. (2020). Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:551461
Vlašić, Matea. "Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:551461
Vlašić, Matea. "Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:551461
Vlašić, M. (2020). 'Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:551461
Vlašić M. Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 21.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:551461
M. Vlašić, "Kupovna orijentacija žena pripadnica generacije Y prilikom odabira kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:551461