Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad
Karačić, A. (2020). Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592085
Karačić, Adriana. "Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592085
Karačić, Adriana. "Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592085
Karačić, A. (2020). 'Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592085
Karačić A. Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592085
A. Karačić, "Važnost povjerenja korisnika usluga u ekonomiji dijeljenja na primjeru digitalne platforme Blablacar", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:592085