završni rad
UČINKOVITOST BANNER OGLAŠAVANJA

Bojan Slavnić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Slavnić, B. (2016). UČINKOVITOST BANNER OGLAŠAVANJA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:003913

Slavnić, Bojan. "UČINKOVITOST BANNER OGLAŠAVANJA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:003913

Slavnić, Bojan. "UČINKOVITOST BANNER OGLAŠAVANJA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:003913

Slavnić, B. (2016). 'UČINKOVITOST BANNER OGLAŠAVANJA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:003913

Slavnić B. UČINKOVITOST BANNER OGLAŠAVANJA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:003913

B. Slavnić, "UČINKOVITOST BANNER OGLAŠAVANJA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:003913