završni rad
Utjecaj spola na preferencije prodavaonice odjeće

Maja Tralić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad

Tralić, M. (2016). Utjecaj spola na preferencije prodavaonice odjeće (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:348315

Tralić, Maja. "Utjecaj spola na preferencije prodavaonice odjeće." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:348315

Tralić, Maja. "Utjecaj spola na preferencije prodavaonice odjeće." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:348315

Tralić, M. (2016). 'Utjecaj spola na preferencije prodavaonice odjeće', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:348315

Tralić M. Utjecaj spola na preferencije prodavaonice odjeće [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 18.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:348315

M. Tralić, "Utjecaj spola na preferencije prodavaonice odjeće", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:348315