Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Kiš, T. (2021). Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772
Kiš, Tena. "Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772
Kiš, Tena. "Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772
Kiš, T. (2021). 'Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772
Kiš T. Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 17.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772
T. Kiš, "Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772