diplomski rad
Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju

Kiš, Tena
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Citirajte ovaj rad

Kiš, T. (2021). Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772

Kiš, Tena. "Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772

Kiš, Tena. "Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772

Kiš, T. (2021). 'Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.10.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772

Kiš T. Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 21.10.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772

T. Kiš, "Video kao snažan marketinški alat za privlačenje turista u turističku destinaciju", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:671772

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.