Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Kovačević, D. (2021). Uloga retro ambalaže u komunikaciji nasljeđa marke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:763325
Kovačević, Dora. "Uloga retro ambalaže u komunikaciji nasljeđa marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:763325
Kovačević, Dora. "Uloga retro ambalaže u komunikaciji nasljeđa marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:763325
Kovačević, D. (2021). 'Uloga retro ambalaže u komunikaciji nasljeđa marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:763325
Kovačević D. Uloga retro ambalaže u komunikaciji nasljeđa marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:763325
D. Kovačević, "Uloga retro ambalaže u komunikaciji nasljeđa marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:763325