Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Vranjković, T. (2021). Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:784053
Vranjković, Tomislav. "Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:784053
Vranjković, Tomislav. "Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:784053
Vranjković, T. (2021). 'Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:784053
Vranjković T. Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:784053
T. Vranjković, "Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:784053