prikaz prve stranice dokumenta Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji

Batarilo, Anton
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Batarilo, A. (2021). Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675

Batarilo, Anton. "Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675

Batarilo, Anton. "Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675

Batarilo, A. (2021). 'Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675

Batarilo A. Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 24.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675

A. Batarilo, "Važnost društvenih mreža pri kupnji odjeće u višekanalnoj maloprodaji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:851675

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.