Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Maković, J. (2016). MARKETINŠKI PLAN NA PRIMJERU RELANSIRANJA ZVEČEVO MIKADO BITTER ČOKOLADE (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:522545
Maković, Josipa. "MARKETINŠKI PLAN NA PRIMJERU RELANSIRANJA ZVEČEVO MIKADO BITTER ČOKOLADE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:522545
Maković, Josipa. "MARKETINŠKI PLAN NA PRIMJERU RELANSIRANJA ZVEČEVO MIKADO BITTER ČOKOLADE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:522545
Maković, J. (2016). 'MARKETINŠKI PLAN NA PRIMJERU RELANSIRANJA ZVEČEVO MIKADO BITTER ČOKOLADE', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:522545
Maković J. MARKETINŠKI PLAN NA PRIMJERU RELANSIRANJA ZVEČEVO MIKADO BITTER ČOKOLADE [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 21.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:522545
J. Maković, "MARKETINŠKI PLAN NA PRIMJERU RELANSIRANJA ZVEČEVO MIKADO BITTER ČOKOLADE", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:522545