Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Rakić, R. (2021). ANALIZA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U MALOPRODAJI AUTOMOBILA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:769610
Rakić, Rea. "ANALIZA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U MALOPRODAJI AUTOMOBILA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:769610
Rakić, Rea. "ANALIZA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U MALOPRODAJI AUTOMOBILA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:769610
Rakić, R. (2021). 'ANALIZA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U MALOPRODAJI AUTOMOBILA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:769610
Rakić R. ANALIZA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U MALOPRODAJI AUTOMOBILA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 12.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:769610
R. Rakić, "ANALIZA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U MALOPRODAJI AUTOMOBILA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:769610