Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Jurić, D. (2021). Krizno komuniciranje i istraživanje povjerenja u masovne medije u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:828780
Jurić, Dina. "Krizno komuniciranje i istraživanje povjerenja u masovne medije u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:828780
Jurić, Dina. "Krizno komuniciranje i istraživanje povjerenja u masovne medije u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:828780
Jurić, D. (2021). 'Krizno komuniciranje i istraživanje povjerenja u masovne medije u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:828780
Jurić D. Krizno komuniciranje i istraživanje povjerenja u masovne medije u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 28.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:828780
D. Jurić, "Krizno komuniciranje i istraživanje povjerenja u masovne medije u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:828780