Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Andabak, A. (2021). Percepcija etičnosti implicitnog komparativnog oglašavanja političkih kampanja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259063
Andabak, Andrea. "Percepcija etičnosti implicitnog komparativnog oglašavanja političkih kampanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259063
Andabak, Andrea. "Percepcija etičnosti implicitnog komparativnog oglašavanja političkih kampanja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259063
Andabak, A. (2021). 'Percepcija etičnosti implicitnog komparativnog oglašavanja političkih kampanja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259063
Andabak A. Percepcija etičnosti implicitnog komparativnog oglašavanja političkih kampanja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259063
A. Andabak, "Percepcija etičnosti implicitnog komparativnog oglašavanja političkih kampanja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259063