Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Ivandić, K. (2021). Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230
Ivandić, Katarina. "Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230
Ivandić, Katarina. "Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230
Ivandić, K. (2021). 'Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230
Ivandić K. Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230
K. Ivandić, "Uloga kvalitete usluge i imidža prodavaonice u izgradnji imidža i namjeri kupnje privatne marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358230