Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad
Rubik, A. (2022). Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje (Disertacija). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508135
Rubik, Andrea. "Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508135
Rubik, Andrea. "Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508135
Rubik, A. (2022). 'Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508135
Rubik A. Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508135
A. Rubik, "Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:508135