Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad
Kramer, L. (2022). Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301889
Kramer, Lucija. "Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301889
Kramer, Lucija. "Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301889
Kramer, L. (2022). 'Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301889
Kramer L. Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301889
L. Kramer, "Korištenje Hill modela timskog vodstva za povećanje učinkovitosti zaposlenika pozivnih centara", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:301889