završni rad
Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"

Petanjek, Lucija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Petanjek, L. (2022). Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y" (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495

Petanjek, Lucija. "Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495

Petanjek, Lucija. "Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495

Petanjek, L. (2022). 'Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 05.12.2022., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495

Petanjek L. Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y" [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 05.12.2022.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495

L. Petanjek, "Utjecaj online recenzija na proces donošenja odluke o kupovini kozmetičkih proizvoda kod generacije "Y"", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:625495

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.