završni rad
ULOGA MARKETINGA U POBOLJŠAN JU RAZINE USLUGE SUVREMENIH RESTORANA

Dominik Turčin (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Turčin, D. (2015). ULOGA MARKETINGA U POBOLJŠAN JU RAZINE USLUGE SUVREMENIH RESTORANA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:806447

Turčin, Dominik. "ULOGA MARKETINGA U POBOLJŠAN JU RAZINE USLUGE SUVREMENIH RESTORANA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:806447

Turčin, Dominik. "ULOGA MARKETINGA U POBOLJŠAN JU RAZINE USLUGE SUVREMENIH RESTORANA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:806447

Turčin, D. (2015). 'ULOGA MARKETINGA U POBOLJŠAN JU RAZINE USLUGE SUVREMENIH RESTORANA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:806447

Turčin D. ULOGA MARKETINGA U POBOLJŠAN JU RAZINE USLUGE SUVREMENIH RESTORANA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:806447

D. Turčin, "ULOGA MARKETINGA U POBOLJŠAN JU RAZINE USLUGE SUVREMENIH RESTORANA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:806447