diplomski rad
The impact of brand name characteristics on creating brand perception

Čukman, Marko
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Čukman, M. (2022). The impact of brand name characteristics on creating brand perception (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:073280

Čukman, Marko. "The impact of brand name characteristics on creating brand perception." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:073280

Čukman, Marko. "The impact of brand name characteristics on creating brand perception." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:073280

Čukman, M. (2022). 'The impact of brand name characteristics on creating brand perception', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 04.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:073280

Čukman M. The impact of brand name characteristics on creating brand perception [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2022 [pristupljeno 04.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:073280

M. Čukman, "The impact of brand name characteristics on creating brand perception", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:073280

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.